حلالم کنید...مطلب ارسالی ازعشق خرم شهر

سلام بچه ها

این سلامم بوی اشک داره...

حلالم کنید...

حلالم کنید اگه شوخیهام باعث ناراحتیتون شد به جون خودم قسم میخورم فقط میخواستم وقتی من شادم شما هم شاد باشید...

حلالم کنید...

شاید این آخرین پستم باشه شایدم نباشه اما احتمال نباشه خیلی کمه...

واسم دعا کنید که ... 

اگه موجب ناراحتی و اذیتتون شدم عذر میخوام و میخوام که منو حلال کنید...

به خدا میسپارمتون



خدا می داند اگر پیام شهدا و حماسه های انها را به پشت جبهه منتقل نکنیم گنه کاریم . . .

نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت18:05---18 بهمن 1391
مارو فراموش کردین هااااااااااااااااااااااااااااا اااا

Samir
ساعت16:31---1 بهمن 1391
سلام بروبچ(به قول عشق خرم شهر)
منم تازه واردم و رفیق فابریک عاشق اینجا(عشق خرم شهر). اما دوستان خیال همتون راحت که رفتن عشق خرم شهر از اون مدله که میگن ته کاسش یه نیم کاسه ست (این بشر از اون هفت خط است و البته بیش از اندازه دوست داشتنی) و بخاطر ورود تو هم نیست عاشق شهدا. عاشق کربلا تنتو چرم کن که اگه صاحب پست نظرتو بخونه حسابی کفری میشه فکر کنم برنامه شو خراب کردی و البته خودمم از این لحظه به بعد باید جن باشم و اون بسم الله که نقششو نقش بر آب کردم.
خدا به دادم برسه


عاشق کربلا
ساعت7:38---1 بهمن 1391
راستی یه سوال که برا خیلی دوستان پیش اومده اینه که چرا نظرات نمایش داده نمیشه؟؟!!(نظرات موجود کمتر از تعداد نظراتی هست که زیر متن زده!)
در واقع نظرات مربوط به این متن فقط همین چندتا نظر که میبینید هست. اون تعداد که اونجا زده هم مربوط به نظرات تبلیغاتی هست که نمیدونم چی شده تو این چند روزه تعددش زیاد شده.
نظرات تبلیغاتی تایید نمیشه و به محض دریافت حذف میشه تا نظرات مرتبط با مطالب با تبلیغات غاتی نشه و بازدید کننده بتونه به راحتی نظرات رو بخونه.
اگر مشکل دیگه ای بود از طریق فرم تماس با ما ذکر کنید.(عاشق کربلا=نوکرشهدا)


عاشق کربلا
ساعت7:30---1 بهمن 1391
سلام به همه
اول که خداراشکر میکنم که منظور عشق خرم شهر رو فهمیدم و زبونم لال... مشکل خاصی نبوده...
و اما همینطور که همه ما و خود عشق خرم شهر هم میدونه اومدن هیچکدوم ما با پای خودمون نبوده که به این راحتی هم بخوایم بریم، همه دعوت شده شهدا هستیم.


همسفرقدیمی
ساعت19:54---30 دی 1391
سلام.چرا؟
کسی از دوستان چیزی گفته...تازه داشتیم جون میگرفتیم تو این وادی.شوک وارد کردین به همه ی دوستان.
از برادریمون فقط همین رو اثبات کردم.هنوز مونده سفردوم!!!!!!!!


عاشق شهدا
ساعت0:36---30 دی 1391
حالاکه من اومدم پس از قدم من بود؟؟؟؟؟؟؟

شرمنده شهدا
ساعت0:34---30 دی 1391
خواهش میکنم این جوری نگیدخواهش میکنم-مشخصه شما زیاد وابسطه به اینجا شدیدولی این نصیحت رواز خواهر کوچک ترت بپذیر من میگم امسال ما ها که در راه شهدا اندباید دل کندن رو یاد بگیرند همون طور که شهدا از تمام وابسطه گی ها حتی دلبستگی به خانواده هم گذشتن -پس نرو از شهدا فاصله نگیر شما باید خودتون رو برای سختی های بزرگی اماده کنید تابتونید تورکاب امام زمان شمشیر بزنید پس انقد دل نازک نباشید -من شهدا وتمام دوست دار های شهدا مخصوصا شما رو دوس دارم -چه جنگ باشد چه نباشد راه من وتو از کربلا میگذرد-یاعلی

عاشق کربلا
ساعت22:54---28 دی 1391



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 28 دی 1391برچسب:, توسط